Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [POLIP] nie ma mozliwosci wziecia bgp ipv4 w polsce ;)

To: polip@man.lodz.pl
Subject: Re: [POLIP] nie ma mozliwosci wziecia bgp ipv4 w polsce ;)
From: Sławomir Lipowski <mgrlipowski@gmail.com>
Date: Mon, 12 May 2014 09:45:20 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 15:40:08 UTC+2 użytkownik K napisał:
> sytuacja wyglada tak: klient chce zwiekszyc lacze z firma tpsa bis
>
> (netia) oraz wziac drugiego opa (gts) do bgp. wiadomo, ze nie mozna
>
> obecnie uzyskac adresacji PI od RIPE, wiec drugi operator zaproponowal
>
> uruchomienie bgp na adresacji PA. niestety w netii jest blokada
>
> psychiczna. innych opow ze swiatlem w rejonie klienta nie ma, a jest to
>
> jedno z kryteriow. ipv6 na ta chwile rowniez odpada.

Możesz dokładnie określić, na czym polega blokada Netii? Nie pozwala Klientowi
na rozgłaszanie via BGP adresacji PA przyznanej klientowi i przypisanej do ASa
klienta?!

Mam już za sobą wdrożenie BGP w oparciu o PA IPv4 przypisane do ASa klienta
przez TKT, w którym to adresacja ta była rozgłaszana między innymi przez Netię.

Z kim z Netii rozmawialiście?

Pozdrawiam,

--
Sławomir Lipowski