Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [POLIP] PI to LIR

To: polip@man.lodz.pl
Subject: Re: [POLIP] PI to LIR
From: monajarysz@gmail.com
Date: Fri, 9 May 2014 03:28:55 -0700 (PDT)
Znalazłam Ten wątek z 2013 roku czy to oznacza że udało się ustalić z RIPE
jakieś szczegóły bo widzę że chodzi mi dokładnie o to samo co w poniższym i
pisanym przez Ciebie zapytaniu.

Tomasz Śląski
12.06.2013

Ave,

Czy znany jest komuś przypadek dokonania konwersji PI do PA w sytuacji,
gdy posiadacz PI stał się LIRem?

Kiedyś, gdy LIRowałem firmę, RIPE kazało zwrócić posiadane dotychczas
PI. Dziś niektóre LIRy mają oprócz przyznanych "z urzędu" PA również PI
opisane jako LIR Infrastructure, PODOBNO były konwersje z PI do PA
bloków /22 i większych, ale nikt nie pokazał mi palcem takiego przypadku.

Próbowałem rozmawiać z RIPE na ten temat, ale poza lakonicznym
stwierdzeniem, że nie ma obowiązującej polityki na konwersje i są one
wstrzymane nic więcej nie uzyskałem. Na RIPE66 była prezentacja na ten
temat, ale dalszego odzewu również brak.

--
Ślązak