Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [POLIP] Awaria w GTS - dziś

To: polip@man.lodz.pl
Subject: Re: [POLIP] Awaria w GTS - dziś
From: mariusz.osial@gmail.com
Date: Tue, 11 Feb 2014 08:46:34 -0800 (PST)
W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 11:33:47 UTC+1 użytkownik Maciek Babcia
Dobosz napisał:
> Ktoś wie co się dzieje? Problemy zaczęły się ~6.30. Około 8.20 udzieli
>
> informacji że mają awarię ale nie wiedzą co padło i ile czasu potrwa
>
> napawa. W tej chwili nadal problemy mam na 2 łączach w Warszawie - co
>
> jakiś czas znika transmisja. Support zrzuca telefony....
>

> Zdrówko

Odpowiedź od GTSz  dzisiaj 13:17

Szanowni Państwo,

W dniu 10 stycznia br., w godz. od 6:30 do 17.47, miała miejsce awaria jednego
z głównych routerów corowych sieci IP GTS. W jej wyniku część usług dotyczących
dostępu do internetu świadczonych przez GTS Poland była niedostępna.

Przyczyną awarii było uszkodzenie routera, które zostało usunięte poprzez
wymianę urządzenia. Obecnie wszystkie usługi dostępu do internetu działają
poprawnie.

Serdecznie przepraszamy za utrudnienia, jakich Państwo doświadczyli.
Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby świadczone
usługi działały poprawnie i bez zakłóceń.