Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [POLIP] Multimedia - DNS query

To: polip@man.lodz.pl
Subject: Re: [POLIP] Multimedia - DNS query
From: Przyjazny <przyjazny@nospam.tld.invalid>
Date: Wed, 11 Dec 2013 21:57:21 +0000 (UTC)
On 2013-11-22 13:11, Maciej Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:

> W Usiech któryś z rejestratorów tak robi(ł), nic mu za to się niestety nie
> stało.

Robił Verisign, i dość szybko pojawiła się opcja do BINDa która to
naprawiała, chociaż może mieć drobne efekty uboczne. Ale to raczej nie
zadziała w tym przypadku. Najprościej będzie użyć innego serwera DNS
albo zrobić sobie lokalny.

https://lists.dns-oarc.net/pipermail/dns-operations/2008-August/003232.html

Dokumentacja BINDa:
http://docs.freebsd.org/doc/8.0-RELEASE/usr/share/doc/bind9/arm/Bv9ARM.ch06.html#root_delegation_only

To wszystko było dość dawno i dużo materiałów poznikało z internetu,
żeby dobrze prześledzić histroię trzeba by pewnie przekopać się przez
web.archive.org. AFAIR poprawka do binda zrobiła się szybko bardzo
popularna i Verisign się potem wycofał.