Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [POLIP] Z laptopem do Polski

To: polip@man.lodz.pl
Subject: Re: [POLIP] Z laptopem do Polski
From: Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl>
Date: Thu, 4 Jul 2013 14:08:25 +0000 (UTC)
Dnia Sun, 02 Jun 2013 12:03:08 +0100, DooMiniK napisał(a):
> Już trochę za późno, na przyszłość zaopatrz się w kartę Aero2
> i odpowiedni modem USB (nie jest powiedziane, że Twój laptop
> wspiera karty od Aero).

Gość przyjeżdża do Polski na parę dni a Ty sugerujesz Aero2?
Chrzanienie się z pomysłami Aero2 na utrudnianie dostępu na wszelkie możliwe
sposoby, nietypowe modemy - i wszystko po to by zaoszczędzić kilkadziesiąt
złotych? :) Ja u siebie olałem już aero2 i wsadziłem do routera z powrotem
pomarańczkę - przynajmniej w miarę normalnie działa. Orange ma całkiem
znośny zasięg, play zdecydowanie lepszy. A z Aero2 jest jedna wielka
niewiadoma :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944