Re: OT - "kradzież impulsow VoIP" - prosba/pytanie

Autor: <roman_at_atrium-pc.pl>
Data: Thu, 14 Mar 2013 13:48:28 -0700 (PDT)
Message-ID: <d647e3b0-9e9e-499e-b543-58efdc288a13@googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

W dniu piątek, 31 grudnia 2010 00:49:03 UTC+1 użytkownik Jan Pytajacy napisał:
> Witam,
>
> szukam porady (moze ktos poleci dobra kancelarie obeznana w tematyce)
> oraz ewentualnie szykam osob, ktore padly ofiara wygenerowania ruchu
> (VoIP bo to moze ma znaczenie) do egzotycznego kraju na ich koszt.
> Jak wiadomo korporacje maja drozszych prawnikow i może znajdzie się
> ktoś, kto ma podobna sytuacje i usluge u tego samego (duzego)
> operatora, do zrzucenia sie na pozew zbiorowy.
> Znam przynajmniej dwa takie przypadki, w tym jeden moj.
>
> U mnie chodzi o kilkaset tysiecy wydzwonione w jeden weekend na jeden
> numer komorkowy (w Poludniowej Afryce). Wg mnie (wydaje mi sie, ze
> mysle nadal logicznie) to ewidentny fraud. Czy to wystarczajacy powod
> reklamacji? Watkow jest wiele, ale ten szczegolnie interesuje mnie w
> swietle naszego prawa. Czy operator powinien (jak np. banki z kartami
> kredytowymi/planiczymi) to wychwycic odpowiednio wczesnie i
> zablokowac, ponieważ a) polaczenia byly na jeden numer b). anomalia w
> stosunku do normalnej struktury polaczen (zagranica) c). dziwne
> godziny polaczeni - weekend, w tym glownie w nocy, gdy normalnie ruch
> od pn do pt w godzinach 8-21
> ?
> Dodam, ze wczesniej (przez kilka lat) praktycznie nie bylo polaczen
> zagranicznych, dotychczas faktura to okolo 2000zl, glownie polaczenia
> stacjonarne w Polsce.
> Czy dostep do gatewaya przez internet (bez vpn) bez mozliwosci
> ustawienia limitu kwotowego, brak systemu do wykrywania anomalii/
> fraudow, znikajace dyskryminatory po aktualizacji systemu, o ktorej
> nie poinformowali, brak mozliwosci monitorowania online bilngu/
> polaczen + kilka tego typu kwiatkow, to nienalezyte wykonanie umowy i
> pomimo odrzucenia mojej reklamacji mam szanse w postepowaniu sadowym?
> Jaka droge radzicie wybrac (sad, postepowaniu polubowne)?
>
> Bede wdzieczny za wszelie sugestie i pomoc. Jesli chodzi o UKE - poki
> co czekam na odpowiedz.
>
>
> Pozdrawiam
> Zestresowany sytuacja pytajacy

Witam
Właśnie spotkał mnie dokładnie taki sam problem
Czy mogę liczyć na informację jak sprawa się zakończyła?
Jak wyglądała kwestia rozliczeń i operatora?
Zgłosiłem dzisiaj sprawę na Policję i zastanawiam się co dalej....
pozdrawiam
RM
Received on Thu 14 Mar 2013 - 21:50:02 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 14 Mar 2013 - 22:40:01 MET