Re: Deaktywacja serwera news.home.net.pl

Autor: .:Artur:. <artur_at_nie.spamuj.pl>
Data: Sat, 2 Mar 2013 20:01:31 +0100

Użytkownik "DooMiniK" <bachus_at_bachus> napisał w wiadomości

> Tam "nie chce". Na samym początku istnienia usługi (FB) założyłem tam
> konto. Kilka miesięcy temu zalogowałem się drugi raz i wystraszyłem,
> nie umiałem się tym posługiwać.

Mnie ostanio zaszczyt ten dopadl i mam konto na Fb ale nei wie mczym sie tam
ludziska podniecaja....
newsy zawsze wydawaly mi sie lepszym rozwizaniem. Ilu znajomy na Fb bedzie
sie znalo na routingu/IPv6/BGP czy innych zabawkach.
Ale czasu sie zmieniaja.....
podrowienia dla czytajacych i piszacych...newsy ;)

--
.:Artur:.