Re: Deaktywacja serwera news.home.net.pl

Autor: DooMiniK <bachus_at_post.pl>
Data: Fri, 01 Mar 2013 10:01:07 +0000

On 01/03/2013 07:30, januszek wrote:
> DooMiniK napisa?(a):

> Dokładnie tak samo, z tego samego powodu, i ja zrobiłem. Płacenie za
> samą pocztę przestaje mieć sens.
>
> j.

Na samym początku istnienia usługi płaciło chyba się za 5lat z góry
i była dożywotnia usługa - przegabiłem ten moment ;-)
No a home.pl tak głupim krokiem strzela sobie znowu w kolano. Uważam,
ĹĽe dla 'hostera' utrzymanie serwera usenet nie jest duĹĽym problemem.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel