serwery news a IPv6

Autor: voyo <voyo_at_no-ip.pl>
Data: Thu, 25 Oct 2012 17:19:36 +0200

Witam,
Czy ktoś zna/korzysta z jakiegoś serwera News po IPv6 ?

Problem mam z tym, że korzystam z łącza Aster, odkąd zostali przejęci
przez UPC zniknął gdzieś w odmętach internetu udostępniany przez nich
serwer newsów, przynajmniej nie mogę się dokopać do sensownej informacji
co i jak. Przełączyłem się na jedyny jaki znalazłem dostępny serwer -
news.net.icm.edu.pl, ale - ma on dual stack, z IPv6, (A i AAAA dla tej
samej nazwy hosta) a ja również mam IPv6 w domu. Niestety moja sieć nie
jest autoryzowana do użytkowania, musze ręcznie wymuszać połączenie po
IPv4, czy to przez wpisanie adresu ipv4 czy to przez modyfikacje hosts.
A to takie niefajne ;)
Any clues ?