Re: prośba o sprawdzenie przez GTS

Autor: DK <cnok_at_WYTNIJTOsiec.wroclaw.pl>
Data: Mon, 24 Sep 2012 23:05:53 +0200

Użytkownik crazy bejbi napisał:
> możecie mi sprawdzić z sieci GTS hosta:
>
> www.centrum24.pl
>
> u mnie umiera przez GTS, z innych sieci działa. Może mi ktoś to
> potwierdzić ?

Hehe, a ja byłem przekonany, że to bank mnie zablokował i nawet
napisałem prośbę o odblokowanie ;)
Co ciekawe mam /21 rozgłaszane pod własnym AS i tylko na jednej podsieci
/24 nie działa. Nie pomagało wypychanie ruchu innym łączem (nie przez
GTS), widać tak czy inaczej wraca GTSem, tego nie sprawdziłem.

Pozdrawiam
Darek