Re: Dialog w grupie Netia - gratuluje

Autor: Michal W. <michalt11_at_nou-spam.gazeta.pl>
Data: Wed, 15 Aug 2012 18:57:12 +0200

Przemysław Gubernat wrote:

> Ble.... szkoda że na dobrą sprawę nie ma od kogo kupić dobrej transmisji :/
> No może poza Exatelem. TKT czy też GTS to jeden pies (poza jakością obsługi).

Nie marudzic. Jaka kasa taka transmisja :) 10GE Ci piekne zestawilem,
lepszego nie
dostaniesz :) a ze troche to trwalo no coz, czasy malych operatorow sie
powoli koncza, sztuka teraz (przede wszystkim dla mnie) odnalezc
sie w korporacji. Na razie jakos dajemy rade wiec poki co spac
spokojnie.

PS. Ilosc problemow z twoja transmisja IPTV przerosla nas wszystkich,
z SGTowym kontentem nie ma takich problemow :)

Michal W. ze sp. firmy Crowley :)