Re: [ot?] iplus - dobra sila sygnalu, dlaczego zero dostepu do www?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed, 16 May 2012 16:32:40 +0200

Adam Wysocki in news:pip.1337170213_at_news.chmurka.net
> DNSy nie musz± odpowiadaæ na pingi (i czasem nie odpowiadaj± celowo).

ale _najczesciej_ odpowiadaja.
poza tym:
napisalem, ¿e "(...)Tak potrafi byc przez kilka minut, potem jest pare minut
odpowiedzi na pingowanie dns-ów (...)"
- u mnie zapis pingowania do loga ewidentnie pokazuje _cykliczna_ slepote
dns-ów (w tej chwili juz w zasadzie wiadomo, ze to raczej nie sprawa dns-ów,
ale _mo¿e_ bts-ów w mojej okolicy).