Re: Jak dostac IPv6 PI i dlaczego "niedasie"?

Autor: Lukasz Trabinski <lukasz_at_nospam.trabinski.net>
Data: Thu, 15 Mar 2012 17:38:30 +0000 (UTC)

konrad rzentarzewski <konrad_at_rzentarzewski.net> wrote:

> "In IPv6 it is not possible to configure PI space for End User
> services."
>
> urzędnik chce jeść, trzeba zostać lirem.

To jest rzeczywiście pewien problem, ale można próbować to zmienić.

> : Możesz również poprosić LIRa o kawałek jego PA i rozgłaszać to pod swoim
> : ASem
>
> ciekawe czy pozostałe peery to zroutują i czy do ciebie, czy do twojego
> lira :)

2001:1a68:a::/48 jakoś działa. W ciągu 4 lat, odkąd jako LIR :)
przydzieliłem te adresy, musiałem raptem 2 razy poprosić o poprawkę filtrów
gdzieś w świecie. Oczywiście w niektórych rejonach świata prefix ten
widoczny jako /32 pod ASem LIRa, ale póki mam peering z LIRem, problemów
raczej nie przewiduję.

--
ŁT