Re: Prosba o traceroute

Autor: sqniC <sqnic123_at_n0.spam.gmail.com>
Data: Tue 28 Feb 2012 - 22:27:23 MET

W dniu 2012-02-28 18:40, Przemysław Gubernat pisze:

> Jak masz BGP sprawdź którym łączem wraca, możliwe że problem leży nie w kierunku
> do FB lecz Z FB do ciebie.

Niestety mam BGP, mam adresację PA, podejrzewam wlasnie Netie, ze ma cos
nie tak z BGP, bo o dziwo na polaczeniowce pingi ida bez problemu,
natomiast z moich PA mam straty po 40-60%.

Pytanie czy jestem w stanie sprawdzic trase powrotna z FB do mnie,
AS32934 nie udostepnia chyba nigdzie looking glas :(

pozdr./seba