Re: UPC Biznes a revDNS

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Thu 23 Feb 2012 - 11:24:43 MET

Dnia Tue, 21 Feb 2012 12:32:41 -0500, marek napisał(a):

> Dokladnie sie z Toba zgadzam. Jak mozna tego nie robic na usludze dla
> biznesu-nie mam pojecia. Kazdy normalny operator to robi. Mysle ze
> potrzeba kontaktu z kims kto ma jakas wiedze na ten temat i moc
> wykonaczo-sprawcza.

I z kims mniej wiecej takim sie rozmawialo. A raczej z kims kto cvhoc jako
taka wiedze mial o co chodzi i byl wyzej niz zwykly odbieracz telefonow.
Wprawdzie jego tlumaczenia byly metne i IMO pokretne, "bo maja taki system",
i to im narzuca wpisy w revDNS, i robi to automat, i nie maja sposobu
jeszcze na spojne zarzadzanie wpisami z automatu i recznie, bla bla bla, ale
ze nad tym pracuja. I ze ta usluga bedzie, "ale raczej nie w pierwszym
polroczu"
Tlumaczenie srednio do mnie przemawia, bo od strony technicznej to zaden
problem tylko gdzies "decyzyjnie" to stoi. Ale dobrze chociaz wiedziec ze
ktos tam wie ze to problem i ze rynku nie zdobeda bez tego.