Re: UPC Biznes a revDNS

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Thu 16 Feb 2012 - 09:57:12 MET

Hello Artur,

Thursday, February 16, 2012, 9:30:13 AM, you wrote:

> Miesięcznie.
> http://support.google.com/a/bin/answer.py?hl=pl&answer=1247360

Nie ten cennik. Ty podajesz ceny dla kont komercyjnych. Do 25 kont
pocztowych w ogóle nie ma potrzeby nic płacić.

Ja podaje cenę rozszerzenia pojemności konta. Do wykorzystania na
maile, zdjęcia, dokumenty:
https://accounts.google.com/b/0/PurchaseStorage?hl=pl
Ale chyba to jeszcze nie działa na kontach we własnej domenie - tylko
w gmail.com :(

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl