Re: UPC Biznes a revDNS

Autor: Kamil de Bardon <slima_at_slima.invalidPL>
Data: Wed 15 Feb 2012 - 20:59:27 MET

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> A tak z głupia zapytam - duzo masz tych adresów pocztowych? Bo jak do
> 25, to ja bym się nie zastanawiał, tylko postawił na darmowym gmailu.
> Oczywiscie we własnej domenie.

Niestety, nie 25 a 10.

Maksymalna wielkość wiadomości 25MB, ale są dokumenty google 1GB za darmo.
Jak potrzeba coś większego przesłać to można na docs.google i w mailu link.

Do tego fajne opcje zabezpieczeń typu autoryzacja 2 etapowa i obsługa SSL.

Minusy to oczywiście oddanie duszy własnego postfixa do googla. ;)

A jak koniecznie chcesz mieć maile u siebie to serwer dedykowany i gogo.

--
Pozdrawiam,
Kamil de Bardon