Atak Kuby Wojewodzkiego na rzadowe serwery ;)

Autor: Michal W. <michalt11_at_nou-spam.gazeta.pl>
Data: Mon 30 Jan 2012 - 18:45:20 MET

Wiem, ze to offtopic kompletny, ale humor mnie ostatnio nie opuszcza ;)
Czy slyszeli moze waszmoscie jak ostatnio Kuba Wojewodzki
wraz z Michalem Figurskim dokonali (udanego) ataku
na serwery gminy Gnojnik ? Otoz wystarczylo poprosic
sluchaczy radiowych o wejscie na w/w strone.

Ot taka nasza rodzima akcja zainspirowana dzialanoscia tworcow
slynnego albanskiego wirusa komputerowego ;)

PS. Jakby ktos mial nagrany ten odcinek porannego WF'u prosze
o linka ;)

Michal W.