Re: Kradn膮 sieci

Autor: Usrobo <usrobo_at_op.pl>
Data: Sun 29 Jan 2012 - 10:05:36 MET

W dniu 2012-01-29 00:20, Smok Eustachy pisze:
> W dniu 28.01.2012 09:22, Micha艂 Matuszewski pisze:
> /.../

> Akurat ca艂o艣膰 si臋 nie mie艣ci czyli kradzie偶. A podwykonawca ma szereg wad:
> 1. Jak zbankrutuje albo z r贸偶nych przyczyn oleje spraw臋 to guzik zrobisz.
to wybierasz kolejnego podwykonawc臋, bo masz interes przygotowany do
podwykonawc贸w, strefy, osobne zabezpieczenia dla ludzi z zewn膮trz
a jak cie pracownik wystawi to le偶ysz i kwiczysz
> 2. Trudniej zmodyfikowa膰 umow臋.
umowa handlowa jest gorsza od umowy o prace? od kiedy?
> 3. S艂aba korekcja b艂臋d贸w.
za b艂臋dy pracownikowi mozesz pisemn膮 nagan臋 da膰
a podwykonawcy mozesz wystawi膰 korekt臋 FV zgodnie z zapisem umowy o
niedotrzymaniu parametr贸w us艂ugi

michal