Re: Pani Anna odchodzi...

Autor: Jan Pytajacy <voippytanie_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Dec 2011 - 15:56:26 MET

On 23 Gru, 22:13, Lukasz <ski...@gazeta.pl> wrote:
> Witam,
>
> Może wiecie coś więcej w temacie:
>
> http://biznes.onet.pl/anna-strezynska-odchodzi-ze-stanowiska-prezesa-...
>
> Pozdrawiam
> brushek

Huuuuuura - mam osobiste doświadczenia w sposobie działania UKE i
zajmowania się rzeczywistymi problemami, a raczej nie zajmowania się
nimi, gdy nie dadza promocji w mediach....

Plakal nie bede

Jesli komus nie bedzie chcialo sie szukac w archiwum - operator
wystawil mi fakture na kwote 220 razy wyzsza niz normalna faktura,
bylo to po VoIP, prokuratura ustalila, ze operator nie jest w stanie
potwierdzic, skad byl ruch, a wrecz biegly w opini napisal, ze to
prawdopodobnie po stronie serwera operatora bylo wlamanie, ale
operator i tak nie uznal reklamacji, nie wystawil korekty, a UKE ma to
w nosie, bo mam dzialalnosc gospodarcza i moge sam podac operatora do
sadu cywilnego.
Jak masz firme, to nikt Ci nie pomoze.
UKE jest do walczenia o obnizenie 1zl abo internetu "dla Ludu" i
walczenia z pseudo bialymi plamami (nie zawsze tam gdzie rzeczywiscie
sa), a nie od rzeczywistych problemow normalnych ludzi