Re: Problemy. Z DSL na Neostrada.

Autor: cichybartko <cichybartko_at_gmail.com>
Data: Thu 15 Dec 2011 - 19:29:59 MET

On 2011-12-15 17:47, gzk wrote:

> No to chłopie przede wszystkim nie na tej grupie!
> Polip to jeden wielki wróg TP więc nie oczekuj obiektywnej odpowiedzi

Najpierw podziękuję wszystkim za odzew, bo ponoć newsy umierają.
Czy mam rozumieć że mój post jest niezgodny z tematyką grupy?
Jeśli nawet nie był, to pozwolę sobie napisać co mi się udało ustalić w
poruszonym temacie.
W przypadku gdy klient nie wykorzystuje żadnych plusów DSL z TP i chce
przejść na produkt Neostrada, to nigdy tego nie zrobi bezboleśnie.
Przerwa w dostawie może dojść nawet do dwóch tygodni.
Fakt istnieje możliwość zachowania stałego dostępu, ale jest to związane
z dodatkowymi kosztami. W tym celu należy założyć łącze podkładowe.
UmowÄ™ siÄ™ zawiera na taki sam okres jak NeostradÄ™.
Podsumowując utrzymanie w TP internetu, w moim przypadku to było 5 dni
roboczych, kosztowałoby mnie jedyne 284.40zł netto.
Totalna abstrakcja.

Pozdrawiam,
Bartko.