Problemy. Z DSL na Neostrada.

Autor: cichybartko <cichybartko_at_gmail.com>
Data: Mon 12 Dec 2011 - 17:58:28 MET

Witam grup臋.

Mam nast臋puj膮ce pytanie powa偶anie zagubionego cz艂owieka od kilku dni
wkr臋canego w chor膮 sytuacj臋.
Prosz臋 mi wyt艂umaczy膰 jak powinna by膰 przeprowadzona bezproblemowo
migracja z DSL na Neostrad臋. Tak aby mie膰 jak najkr贸cej brak internetu.
Jest sobie klient, firma b臋d膮ca klientem TP na DSL. Na dwa miesi膮ce prze
zako艅czeniem umowy sk艂ada wypowiedzenie tej偶e umowy wraz z dniem ko艅ca
jej obowi膮zywania.
Mo偶e z p贸艂tora tygodnia przed rozwi膮zaniem dzwoni handlowiec daj膮cy
ofert臋 bezproblemowego przej艣cia z DSL na Neostrad臋.
W ofertach jest przepa艣膰. Za DSL ponda 100z艂 by艂o p艂acone i 1Mb
pobierania a tu 10Mb i to na 12 miesi臋cy.
Pewnego dnia zaczynaj膮 si臋 schody bo nie ma ani DSL ani Neostrady.
Nagle si臋 okazuje 偶e taka migracja nigdy nie mo偶e nast膮pi膰 bezproblemowo.
Moje pytanie do fachowc贸w jak to powinno by膰 za艂atwione, aby przerwa
by艂a minimalna? Czy handlowiec m贸g艂 zaoferowa膰 inne rozwi膮zanie?

Pozdrawiam,
Bartko.