Re: Koniec PI IPv4 w ciągu 2-3lat?

Autor: Sylwester Zarębski <zbieracz_at_isp.net.pl>
Data: Wed 09 Nov 2011 - 19:07:03 MET

Dnia Tue, 08 Nov 2011 21:40:24 +0100, Jordan Szubert napisał(a):

> no ale właśnie na sprzęcie od operatora działa...

Co działa? Netia daje routery Asmax, które są okrutnie badziewne. TP z
Neostradą nie jest lepsza. Jak również routerki dostawców 3G różnych
marek. Żadne z nich nie obsługuje IPv6, więc coś wymyślasz, że działa
jak nie działa.

> jak nie działa, ale wymienić powinien dać jednak rade...

Tak, oczywiście, już lecą i wymieniają. Och, jak ja to widzę :>

--
pozdrawiam
Sylwester Zarębski