Re: Czy TP zablokuje inwestycje z POIG 8.4 ?

Autor: B.Borkowski / borkow.org <b.borkowski_at_borkow.org>
Data: Sat 22 Oct 2011 - 10:46:26 MET DST

W dniu 2011-10-20 12:08, Michał Matuszewski pisze:
> Witam.
> Wcale nie trzeba dużo dzwonić - zakładka kontakt i łatwo wybrać z kim
> rozmawiać.
> Co do dbanie o swoje interesy - to oczywiste - bo kto inny ma zadbać
> lepiej niż my sami o swoje interesy.

Michale, podaj proszę informacje, która znajduje się na stronie
wyszukiwarki, która definiuje, który departament odpowiedzialny jest za
jej opublikowanie ?

Więc należało chwilę podzwonić po działach, zanim zostałem skierowany do
odpowiedniej osoby...

--
Bartłomiej Borkowski
BORKOW.ORG PPHU, b.borkowski@borkow.org