Re: iplus - wymuszone polaczenie CSD

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 31 Aug 2011 - 02:14:05 MET DST

bofh@nano.pl in news:j3i8s3$sk3$1@node2.news.atman.pl
[.......]
> Preferuj nie oznacza, że tylko na takie zezwalaj.

slowo "preferuj" jest dosyc popularnym slowem, obilo mi sie pare razy o uszy
:)

> Jeśli nie jest
> dostępne HSPA/3G to połączenie będzie przez GPRS,

i na to sie zgadzam. Jest dla mnie nadal bezplatne. Moge tylko psioczyc, że
wolne.

> a następnie CSD.

a na to sie _nie_ zgadzam; to jest juz platne, WYMUSZONE polaczenie. Placi
sie za takie polaczenie poza oplata abonamentowa.
W tej sytuacji do przyjecia jest dla mnie brak lokalnie sieci, ale nie BEZ
MOJEJ ZGODY (bo zaden komunikat nie pyta mnie o to) wmuszanie mi platnego
polaczenia (czyli dla platnego jest zasięg?? rozbój)

W ciagu dnia wyjasnilo sie:
w roznych miejscach PL (zaczelo mi wymuszac po zmianie miejsca z Warszawy na
inne) jest rozna infrastruktura sieci i akurat ten modem, ktory mam
(dokladnie: Option) z najnowszym managerem polaczen tak wlasnie w pewnych
miejscach PL pokazuje polaczenie (jako CSD, platne), ktore tak naprawde
nadal jest HSPA/3G, bezplatne. Wiedze o tym powiedzial mi spec od techniki
iplusa.
czyli moze nie ma sprawy - jesli wie co mowi :)