Re: Nie lubimy darmowego netu?

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Tue 12 Jul 2011 - 14:00:02 MET DST

Zboj wrote:

> Czemu chcesz czekać na cudze ruchy? Rób swoje tak, jak każdy
> zainteresowany. :-) Też jestem lokalnym ISP. I też martwią mnie
> działania JST oraz sposób wydawania równeiż moich podatków. Ale nic nie
> zmieni czekanie na czyjeś ruchy... Samo się nie zrobi.

Robię, piszę, pytam, oceniam skalę zagrożenia. Wiem już, że prawnych
mechanizmów obronnych na razie nie ma. Mogę tylko zwracać uwagę, że źle się
dzieje, że trzeba zmienić prawo tak, aby można było egzekwować (pod groźbą
dolegliwej kary, czy cofnięcia dotacji) łamanie zasad dostarczania
'socjalnego' internetu.

--
Ślązak