Re: raport uke o infrastrukturze

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Thu 30 Jun 2011 - 21:08:51 MET DST

W dniu 2011-06-30 20:10, brum pisze:
> http://www.uke.gov.pl/_gAllery/44/18/44186/Raport_pokrycia_RP_UKE.pdf

No i wyszło na to, że to my nic nie umiemy, albo nie chcemy. A u mnie
pracownik siedział nad raportem ponad 2 tygodnie (a mam małą sieć) -
zrobił go bardzo dokładnie, a i tak nie dało się zweryfikować (offline
działało, online przy wgraniu już nie). O tym, że weryfikatory się
zmieniały i były niespójne w raporcie nic nie ma.

Wysłałem dane na CD. Nie chcę wierzyć w spiskową teorię dziejów, ale
aktualnie mam kontrolę z UKE - może zbieg okoliczności ....

Wojtek

--
polecam stronÄ™: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem rowerowym