Re: Promocje - przymusowość

Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Sun 26 Jun 2011 - 21:02:04 MET DST
Message-ID: <iu7vlk$joo$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2011-06-26 19:13, ziolek pisze:
> W dniu 2011-06-25 01:31, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
> [..]
>> Podstawową formą umowy jest umowa na czas nieokreślony i umowa na czas
>> określony. W pierwszej chyba wiadomo o co chodzi. Druga stanowi już
>> terra incognita - np. mało kto rozumie, że umowa zawarta na czas
>> określony po dacie wygaśnięcia po prostu przestaje istnieć. Istnieją
>> dwie formuły rozwiązania tego problemu:
>> 1. po zakończeniu umowa automagicznie przechodzi na umowę na czas
>> nieokreślony[..]
> Po cenach które obowiązywały w promocji
> czy tez takie jak teraz sa w standardzie,
> czy w cenach jak były w standardzie przy zawieraniu umowy terminowej??
>
>

A to już zależy od Ciebie, co wpiszesz w stosownym regulaminie. Ostatnia
opcja raczej nie zachodzi, no bo zakładamy, że cennik zmieniłeś
wcześniej i nie możesz utrzymywać starego cennika dla jednego (czy nawet
kilku) klienta.
Received on Sun Jun 26 21:05:03 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 26 Jun 2011 - 21:40:01 MET DST