Re: Poczta G-mail G warta

Autor: Michał <michal.kicman_at_nospamgmail.com>
Data: Sat 25 Jun 2011 - 21:22:02 MET DST

W dniu 2011-06-09 10:10, Zbyszek pisze:
> Poczta gmaila ma tak wspaniały system ochrony przed spamem, że oprócz prawie 100

Sposób w jaki działa filtr antyspamowy gmaila jest dla mnie zagadką;
ostatnio zauważyłem, że po postawieniu nowego serwera pocztowego z
części nowo założonych kont maile trafiały na moim koncie gmail do
spamu, a z części nie były oznaczane jako spam. Wcześniej przez kilka
lat nie zauważyłem podobnego problemu, sprawa wygląda tak od kilku
miesięcy. Trudno powiedzieć co się zmieniło...

/Oczywiście NTG ale skoro już się sprawa pojawiła...

Pozdrawiam
m.