Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Sat 18 Jun 2011 - 09:46:27 MET DST

Hello Sergiusz,

Saturday, June 18, 2011, 12:27:27 AM, you wrote:

> Łącze dla biznesu ze stałym IP, to nie łącze operatorskie, to co piszesz
> to może być zwykła dslka, tylko ze stałym adresem.

Chwileczkę - rozmawiamy w jakimś kontekście - klienta narzekającego,
że na prostym łączu abonenckim nie może dostać revDNSa, bo za mało
płaci - ja płacę znacznie więcej i wcale lepszej obsługi nie mam.

To, ze Netia nie zapewnia obsługi 24/7 już zostało potwierdzone.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl