Hello Sergiusz,
Saturday, June 18, 2011, 12:27:27 AM, you wrote:
>>> W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
>>> (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
>>> możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i uprawnienia
>>> administracyjne i wie o czym opowiadasz.
>> Żebyś się nie zdziwił... Od dość dawna korzystam z usług "dla biznesu"
>> ze stałym IP. I ani TPSA ani Netia nie ma kompetentnych techników z
>> uprawnieniami 24/7. A to dwóch poważnych operatorów.
> Łącze dla biznesu ze stałym IP, to nie łącze operatorskie, to co piszesz
> to może być zwykła dslka, tylko ze stałym adresem.
Chwileczkę - rozmawiamy w jakimś kontekście - klienta narzekającego,
że na prostym łączu abonenckim nie może dostać revDNSa, bo za mało
płaci - ja płacę znacznie więcej i wcale lepszej obsługi nie mam.
To, ze Netia nie zapewnia obsługi 24/7 już zostało potwierdzone.
-- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.plReceived on Sat Jun 18 09:50:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 18 Jun 2011 - 10:40:01 MET DST