Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: Michoo <michoo_news_at_vp.pl>
Data: Thu 16 Jun 2011 - 17:13:15 MET DST

W dniu 15.06.2011 20:52, B.Borkowski / borkow.org pisze:

> I dla Ciebie ko艅czy si臋 internet i zaczyna w piwnicy...
A jeste艣 w stanie poda膰 istotn膮 r贸偶nic臋 z punktu widzenia serwera:
- kilku u偶ytkownik贸w
- kilkadziesi膮t maili/dzie艅
- kilkaset ods艂on/dzie艅
- 艣redni transfer na poziomie 2kB/s

Jaki "zysk" b臋d臋 mia艂 z "sieci biznesowej" w por贸wnaniu z "sieci膮 domow膮"?

> A dostawca posiada armie pracownik贸w, sprz臋tu i innych czar贸w mar贸w -
> kt贸rej nazwy wypowiedzie膰 nie potrafisz...
Sprawd藕 mnie ;)

> no przecie偶 gdyby艣 wiedzia艂 o
> czym m贸wi臋
No w艂a艣nie nie wiem o czym m贸wisz - infrastruktura jest jedna, wi臋c
jedyne co mi przychodzi do g艂owy to inne kolejkowanie/kszta艂towanie
ruchu/overbooking, kt贸re mnie w sumie niespecjalnie w tej sytuacji obchodz膮.

> Idziesz do Castoramy i masz tam podzia艂 na narz臋dzia amatorskie, p贸艂
> profesjonalne i profesjonalne - rozumiem, 偶e dla Ciebie nie ma r贸偶nicy,
> kt贸r膮 wiertark臋 wybierzesz - bo przecie偶 i tak robi j膮 ten sam chi艅czyk
> w tej samej piwnicy ;-)
Do moich zastosowa艅 wybieram wiertark臋 ~700W z udarem o energii 1 - 2J.
NIE u艣miecha mi si臋 sytuacja w kt贸rej mam wyb贸r pomi臋dzy:
- udarem 1/4J (ale paaanie, ona ma 1.5KW) - bo osiwiej臋 zanim co艣
wywierc臋 a jak za mocno docisn臋 to si臋 wiert艂o zetrze
- udarem 4+J 900W - bo wierc臋 rzadko, na ma艂膮 g艂臋boko艣膰, i ma艂e 艣rednice
- nie ma potrzeby kupowa膰 sprz臋tu 2 razy dro偶szego.

Tego samego oczekuj臋 od internetu - sta艂e IP + rev (niekoniecznie
w艂asny, przynajmniej poprawny) + niezbyt cz臋ste przerwy w dost臋pno艣ci -
o reszt臋 zatroszcz臋 si臋 sam. No jeszcze dobrze by by艂o gdyby to 艂膮cze
mia艂o tak przynajmniej 2Mb UP, nawet za cen臋 "jedynie" 2Mb DOWN.

--
Pozdrawiam
Michoo