Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: Michoo <michoo_news_at_vp.pl>
Data: Tue 14 Jun 2011 - 12:28:06 MET DST

W dniu 11.06.2011 21:16, Robert pisze:
> no taki miales backup jakie placiles pieniadze
Pieniądze nie były specjalnie duże jak za VPS w serwerowni HE, ale
problem wyniknął prawdopodobnie stąd, ze dostawca postanowił przenieść
backupy z osobnej maszyny na TĘ SAMĄ a tamtą przeznaczył na jeszcze
więcej VPSów. A potem nie "user zgubił dane" a padł sprzęt.

> zwlaszcza ze zaznaczyles iz
> go w zasadzie wcale nie potrzebowales. skad wobec tego pretensje?
Backup jest po to, żeby nie był potrzebny przez 99.99% czasu a przydał
się w razie "wypadku".

--
Pozdrawiam
Michoo