Re: Poczta G-mail G warta

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Thu 09 Jun 2011 - 10:31:54 MET DST

Hello Zbyszek,

Thursday, June 9, 2011, 10:10:48 AM, you wrote:

> Poczta gmaila ma tak wspaniały system ochrony przed spamem, że
> oprócz prawie 100 % spamu blokuje jakiś, pytanie ile 10-20---30% ?
> normalnych maili.

Mi nie blokuje. False-positive u mnie to mniej niż mały ułamek
procenta.

> Poniżej dowód,

Dowód na co? Że zostałeś uznany przez system za spamera? To Twój
problem i załatw go z Google a nie jęcz publicznie. Bo chwalić się nie
masz czym.

Uprzedzając - mogłeś zostać uznany za spamera nie z powodu Twoich
odpowiedzi klientom, tylko z powodu tego, że na IP, na którym Ty
siedzisz, jest jakiś komputer-zombie używany przez któryś z bot-netów
do rozsyłania spamu.

Gdybym spróbował cokolwiek masowo rozsyłać spod adresu, z którego tu
piszę, to Google też wycinałoby większość poczty. Ten adres jest
używany publicznie od 15 lat i już każdy harvester w historii z niego
skorzystał - to jeden z najbardziej spalonych adresów w sieci ;)

[...]

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl