Re: IPv6 Day

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz_at_nie-lubie-spamu.Janoszka.pl>
Data: Thu 09 Jun 2011 - 10:17:50 MET DST

On 09-06-11 02:03, Michoo wrote:

> 呕artujesz, prawda?
>
> http://www.sics.se/contiki/current-events/uipv6-contiki-is-ipv6-ready.html

No i co ten link m贸wi? Link nie podaje 偶adnych rozmiar贸w. Wi臋kszo艣膰
ruterk贸w soho ma flasha i pami臋膰 zapchan膮 do granic mo偶liwo艣膰. Soft jest
specjalnie pisany pod sprz臋t i nie ma nawet 5% wolnych zasob贸w. Jak masz
500kB flash i 256kB pami臋ci, to nie wci艣niesz tam stosu ipv6, radvd,
dhcpv6 itp. Oczywi艣cie mo偶na czasem uszczupli膰 web interface i
zoptymalizowa膰 istniej膮cy kod, ale nie ma na to business case, a wielu
programistom brakuje umiej臋tno艣ci.

Niestety nie wiesz, o czym m贸wisz, polecam skontaktowanie si臋 z
producentami ruter贸w/modem贸w soho, kt贸re maj膮 ipv6, np. AVM produkuj膮ca
Fritz!Box. Pojed藕 na jakie艣 konferencje i pogadaj z go艣ci z AVM.

Jest te偶 druga opcja - jeste艣 niesamowitym ekspertem i ca艂y 艣wiat, na
czele z producentami ruter贸w jest w b艂臋dzie.

--
Grzegorz Janoszka