Re: IPv6 Day

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Thu 09 Jun 2011 - 08:45:31 MET DST

On Wed, 08 Jun 2011 23:11:39 +0200, Grzegorz Janoszka napisał:

> Misiu, idea IPv6 day była w umieszczeniu rekordu AAAA przy wpisach www,
> a nie ipv6 czy innych wymysłach. Zastanów się, o czym w ogóle piszesz.

Wiem, wiem. Ale żeby odpalić coś produkcyjnie - trzeba najpierw przetestować.
I chwała ekipie z Onetu że wogóle coś robi, w przeciwieństwie do innych.

> No to? Które z nich włączyły dziś AAAA dla www? Bo według DNS to żadne.

Nie wiem od kiedy gratka.pl ma włączone. Ale chyba poza gratką nikt.

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB