Re: IPv6 Day

Autor: Pawel <nomail_at_nomail.com>
Data: Wed 08 Jun 2011 - 22:54:36 MET DST

Odpowiem samemu sobie
o ile większość z nas na pewno posiada szkielet zbudowany na urządzeniach,
które obsługują IPv6 o tyle problem może być np. z urządzeniami abonenckimi
typu xDSL czy modemy Docsis poniżej 3.0
usługi typu DHCP czy DNS nie problem zmigrować do IPv6 ale urządzenia
abonenckie które "przetwarzają" IP użytkownika będą musiały rozumieć
IPv6...to może być problem przy większej liczbie urządzeń
a przejściowe rozwiązania typu NAT64 do mnie nie przemawiają...jaki sprzęt
to obsłuży w większej skali... ;)

Paweł