W dniu 2011-06-06 00:01, Michoo pisze:
> W dniu 05.06.2011 23:17, crazy bejbi pisze:
>> Nie będziesz. bo przy pewnej skali przy najbliższej wymianie routera,
>> przyjęciu nowego pracownika, zmianie adresacji po stronie operatora itd
>> MUSISZ o tym jednym wpisie pamiętać, bo co się stanie jak ktoś go zmieni
>> ? Przecież klient wytoczy znowu działa, że mu robisz DEMOLKĘ, bo
>> działało i bez uprzedzenia zmieniłeś - to się nazywa procedury i nie
>> będzie tak, że "coś komuś się wpisze". Potem trzeba o tym pamiętać, że
>> JEST, mieć to w dokumentacji i przy zmianie konfiguracji informować
>> klienta, zmienić wpisy i wogóle się z tym bawić.
> Mówimy o łączu domowym a nie biznesowym. Nie ma jakiegoś szczególnego
> nacisku, nie trzeba pamiętać, bo klient zam będzie pamiętał - rev jest
> przydatny, ale z jego chwilowego braku świat się nie kończy. Jak się coś
> zmieni to pójdzie mail, że "przestało działać, proszę o poprawienie" i
> tyle.
rozumiem, że nie jesteś dostawcą ?
ludzie o drobniejsze rzeczy potrafią grozić "zrywaniem umów", rzucać
słuchawką i takie tam ...
Wojtek
-- polecam stronę: www.nartyrowery.pl największy sklep ze sprzętem rowerowymReceived on Mon Jun 6 07:45:02 2011
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 06 Jun 2011 - 08:40:01 MET DST