Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Sun 05 Jun 2011 - 14:18:35 MET DST

Hello jacki,

Sunday, June 5, 2011, 11:37:29 AM, you wrote:

> To teraz sobie wyklikaj, czemu cała masa innych serwerów Twoją pocztę
> odrzuci na starcie.

Dziwne... Kilka z moich kont działa w ramach aplikacji Google, czyli
revDNS wskazuje na Google a nie na moje domeny. I jakoś nie mam
problemów z odrzucaniem mojej poczty przez inne serwery.

Odnosze wrażenie, że problem jest sztuczny i sprowadza sie do
wysyłania masowego spamu a nie normalnej działalności serwera poczty.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl