Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 05 Jun 2011 - 10:40:21 MET DST

On 2011-06-04 19:46, niusy.pl wrote:

> Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl>

> Najśmieszniejsze jest to, że ów bezprzewodowy niby taki słaby jest a jak
> co do czego przychodzi to za łącze zapasowe robi.

Ma ograniczenia (to nie moje słowa - 'taki słaby jest', to nie konkurs
sikania), ale w wielu zastosowaniach się sprawdza. Póki co nikt powaznie
podchodzacy do biznesu nie bedzie na takim laczu (mowa stricte o
usługach 3G/4G udostepnianych dla klientów indywidualnych nie o
łączności bezprzewodowej jako takiej) nie będzie stawiał serwera.

> Konkretnie to jest używanie internetu do tego, do czego on jest.
> Zupełnie nie rozumiem dlaczego ludzie mieliby użytkować go inaczej np
> tak, jak wygodnie dostawcom.

Dostawca udostępnia usługę, której specyfikacja jest w umowie i którą
świadomie klient (ludzie) podpisują. Jeżeli prawo nadrzędne określi czym
jest "dostęp do internetu" - parametry, specyfikacja, wtedy będzie można
się od takich umów odwoływać.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/