Re: Uwaga na Vectre [przynajmniej w W-wie]

Autor: Andrzej Banach <andzio_xl_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 May 2011 - 18:31:51 MET DST

W dniu 2011-05-31 18:09, Maciej Bebenek pisze:

> Z ciekawości, które tak, a które nie?
Te ktore nie wymagaly angazowania zasobow ludzkich :), A wiec predkosci,
staly publiczny IP.
Opcje nat i wifi zapewniamy sprzedajac prekonfigurowany routerek.
Do przeanalizowania zostala opcja nolimit, ale czekamy co UKE wymysli z
testerami i jakoscia uslug. Pomysl zmiennego publicznego IP odrzucony,
gdyz nie popieramy piractwa, a to jedyny chyba powod by czegos takiego
chciec.

pozdrawiam

--
Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno