Re: Po debacie o jakoÂœci - UKE - wolne wnioski

Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Mon 23 May 2011 - 14:06:11 MET DST

W dniu 2011-05-23 11:29, Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "Robert"
>
> Poczekaj, ale w tym momencie mówiliśmy o ostatnim kawałku - do routera
> brzegowego. To chyba zależy tylko od operatora (tudzież od tego, od kogo
> dzierżawi kabel, jeśli to jakiś DSL na parze z tepsy).

Stąd było też moje pytanie, co tak właściwie oznacza to 5 Mb/s w jego
sieci? Bo jeśli operator nie jest w stanie wewnątrz swojej sieci
zapewnić łączności, to co jest w stanie? Wystawić co miesiąc fakturę?
I to nawet nie chodzi o to, żeby każdy klient miał w 100% gwarantowany
dostęp z maksymalną prędkością do routera brzegowego. Niech 20 x 5 Mb/s
jest przesyłane radiolinką 34 Mb/s, a dalej 10 takich radiolinek ma
wyjście w świat o sumarycznej prędkości 100 Mb/s. To już *prawie* jest
gwarantowana prędkośc do routera, a nawet w świat :-)