W dniu 2011-05-19 17:55, Robert pisze:
>> To pokaż te "wskaźniki jakości powinny na rozsądnym poziomie", bo jak na
>> razie płacz wielki i zgrzytanie zębów slychać.
>> I niedasia :-P
> nic z tego nie bedzie jesli lacza operatorskie nie beda objete takimi samymi
> gwarancjami to po pierwsze. po drugie nie moze byc tak ze ISP ma udowadniac
> ze jest nie winny. to wine nalezy udowodnic. po trzecie potencjalne
> konsekwencje musza dotyczyc obu stron. klient ma racje wiec ISP placi
> klientowi, klient nie ma racji wiec to on placi ISP ;)
>
Czyli niedaś. Dajcie lepiej na mszę, bo wskaźniki pewnie będą. I nie
takie, jak sobie wyobrażacie.
Received on Thu May 19 18:55:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 19 May 2011 - 19:40:01 MET DST