Re: Po debacie o jakości - UKE - wolne wnioski

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Wed 18 May 2011 - 14:29:12 MET DST

Hello Smok,

> Overbooking jest zawsze.

Overbooking na autostradzie == "ształ", jak mawiają Niemcy.

> Autostrada bez overbookingu: jest w stanie
> przepuścić wszystkich samochodów w Polsce na raz.

Nie - autostrady mają swoją, ściśle okresloną przepustowość. Wpychanie
większej ilości samochodów powoduje zatrzymanie ruchu. Całkowite.

Ze względu na specyfikę jest to nieporównywalne z ruchem internetowym.

(tak wiem - teraz się zacznie akademicka dyskusja o wyższości nad
niższością - jak w dowcipie o uzytkownikach usenetu wkręcających
żarówkę)

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl