Re: Pytania dot. inwentaryzacji

Autor: brum <brumbrum_at_onet.eu>
Data: Thu 05 May 2011 - 14:15:47 MET DST

> to ja wiem. 3% i już. Liczyłem, że UKE ma już na to jakąś procedurę. Że
> każdy PT określi się w ile da radę się zinwentaryzować i po kłopocie.

nikt nie poda Ci planow kontroli, ani przewidzianych kar
nie nalezy tez liczyc w tym zakresie na jakies ulgi, dlatego w pewnym
momencie, po otrzymaniu ilus tam informacji, doszedlem do jedynie slusznego
wniosku: zrobic wszystko w terminie i zgodnie z wezwaniem, nie poprawiajac
czyichs bledow w mysleniu i wykonaniu