Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Paweł <jas_at_nie.doczekal>
Data: Tue 03 May 2011 - 19:06:42 MET DST

W dniu 11-05-03 18:54, Art pisze:

> Pawle , a jakie ceny za 1 Mb/s za 4 za 6 ?
>
> Może tak tanio, że sie nie opłaca innym wchodzić?
> Może nikt z Twoich znajomych nie pyta , nie szuka w okolicy?
>
> Jakby było duże zainteresowanie to ktos by chciał zarobić.
>
> Forsa to forsa , największym problem sa ludzie.

ceny upc, netii i tp znasz. z tym że netia chce jeszcze jakąś 'opłatę za
utrzymanie łącza'. tp pewnie też by chciała. lokalny ma właśnie pomysły
w rodzaju 'zablokuję p2p bo się sieć przypchała', jego ceny mnie nie
interesują. zmierzam do tego że duża konkurencja to coś o czym mówią
dostawcy, ale nie za bardzo zauważają klienci

--
Paweł