Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Paweł <jas_at_nie.doczekal>
Data: Sun 01 May 2011 - 23:14:55 MET DST

W dniu 11-05-01 11:46, niusy.pl pisze:

> Użytkownik "Paweł" <jas@nie.doczekal>

> Tylko takiej konkurencji w ISP nie będzie nigdy bo płacisz za kabelek
> dostawcy a nie za same dane.

może gdzieś jest konkurencja jest, w Warszawie na Bródnie nie ma. mały
osiedlowy chciał dokładać klientów bez rozbudowy infrastruktury, jak się
sieć przypchałą to zaczął ograniczać p2p. najbliższa centrala tp 3.6 km
ode mnie, i jeszcze chcą 'opłatę za utrzymanie łącza', zostaje mi tylko
upc. bardzo ciekaw jestem gdzie trzeba mieszkać żeby mieć dobry wybór
dostawcy internetu.

--
Paweł