Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Paweł <jas_at_nie.doczekal>
Data: Sat 30 Apr 2011 - 22:53:12 MET DST

W dniu 11-04-29 22:38, Smok Eustachy pisze:
> Dnia Fri, 29 Apr 2011 21:31:22 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> /../
>>
> Z tą pizza to walicie głupoty. NIE ma usługi dostawa pizzy samej w sobie
> - dostarcza pizzeria co jÄ… robi.

oczywiście że jest taka usługa. taxi ci flaszkę przywiezie. czytałem też
ulotkę co najmniej jednej firmy która dowozi jedzenie. mają umowy z
kilkoma knajpami, nic nie gotują ani nie pieką ani nie smażą. wyłącznie
dowożą.

a co do meritum, w warunkach prawdziwej konkurencji to niech sobie ISP
ogranicza co chce. już z jednego takiego co mi p2p ograniczał
zrezygnowałem. gość mi jeszcze tłumaczył że to dla mojego dobra mi
ogranicza.

--
Paweł