Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Fri 29 Apr 2011 - 17:39:53 MET DST

Hello JanuszR,

> Faktycznie bardzo drogo, za te pieniądze powinieneś mieć full wypas.
> Pytanie czy gdyby była oferta np. za 80zł (nadal bardzo drogo) ale bez
> p2p wziąłbyś?

Kpij sobie. Gdyby to było rzeczywiste 2 Mbps, to nawet bym nie
kwiknął. Ale tą pizzę już przeżuwa tylu klientów, że jak w środku nocy
zrobię speedtesta do bliskiego serwera, to może z połowę uzyskam...

Napiszę Ci inaczej - chętnie zapłaciłbym nawet więcej. Ale za
porządniejsze łącze. Tylko nie ma od kogo - wokół albo monopol albo
uryna.

Nie wziąłbym bez p2p, bo zdarza mi się używać Skype'a i Joosta a one
bazują na technologii p2p.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl