[ot] Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczynski_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Apr 2011 - 23:38:59 MET DST
Message-ID: <ipa2dj$ng9$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2011-04-27 22:32, Tomasz ÅšlÄ…ski pisze:
> W dniu 2011-04-27 20:32, niusy.pl pisze:
>>
>> To historie marnych dostawców i tyle.
>
> ZUS prawda.
> Nie znasz realiów od strony dostawcy i tym samym wrzucasz
> niesprawiedliwie do wielkiego wora wszystkich dostawców usługi dla
> klienta indywidualnego. Niestety, przeciętny konsument w definicji
> wynikającej z Ustawy jest ćwokiem, łosiem, ignorantem, awanturnikiem,
> malapetÄ… [(C) AS]
>
> Proste pytanie: Co ma odpowiedzieć profesjonalista na skargę pacjenta,
> że strony WWW mu wolno chodzą, a tymczasem ze statystyk wynika, że
> pacjent ma wysycony upload do ostatniego bita przez jakieś świństwo P2P,
> albo po prostu przez 200M atasz do maila, który właśnie pcha się od
> kilku godzin do serwera poczty? Nieudolność usera czy dostawcy? Konkrety
> proszÄ™.
>

Ostatnio klient pisze maila, ze "internet dziala slabo" ....

Witki mi opadly

-- 
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | 
www.tychy-online.pl
Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
Received on Wed Apr 27 23:40:03 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Apr 2011 - 00:40:01 MET DST