Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: JanuszR <rniski_at_op.pl>
Data: Wed 27 Apr 2011 - 00:03:42 MET DST

> To nie jest żaden wybór tylko działanie monopolistyczne. Na dodatek
> chcesz sprzedawać klientowi usługę, której w ogóle nie świadczysz.

Nie sprzedaję ponieważ za brak p2p nie pobieram pieniędzy, łącze jest
istotnie tańsze. Posądzanie o działalność monopolistyczną jest co
najmniej śmieszne. Klient ma do wyboru co najmniej trzy osiedlówki,
komórkowców chyba trzech, TPSA, Netię, Multimo, kablówkę plus uryna
pajęczarzy świadczących usługi "amatorsko".

JanuszR